19 mars, 2009

news från mitt i natten!

har just sett senaste avsnittet av One tree hill! jag har grinat..så fort brooke börjar vifta på näsborrarna och knipa ihop munnen börjar mina tårar rinna..hahah jag är nog lite blödig ändå;)

eeh kom också på att..hahah ja, bröd kan vara bra till mkt;)
om man har en bra ugn..ja jisus vilken grej..

på tal om oth, varför är det så svårt att säga att man älskar nån första gången?
jag tycker det känns jättesvårt, tänk om man inte menar det på riktigt riktigt, eller om den andra inte känner likadant? om man säger det känns det också som ett löfte, att man kommer vara tsm förevigt typ..finns inget rum för felsteg om man sagt det..förklaringen till det här är tiden, kl är över 12 och jag är ännu vaken..därför det kommer såna här djupa och konstiga funderingar..

vet en till som har svårt att sova, inte lätt med mej i tankarna, är ett väldigt bra hjärnspöke, jag gör mitt jobb precis som jag ska :D

mathilda har kommit idag, har dock inte hunnit träffa henne, får göra det imorrn:D

marknad till helgen.

puss:)

Inga kommentarer: