01 mars, 2009

HAHA!

fick lite småångest idag, eftersom det var söndag..MEN sen kom jag på, att jag har ju lov, eftersom jag är en liten student som går skola, och inte jobbar:D hahaaaa ha.

jag ska börja gå barfota..

vänta nu, om jag är den största, då kan dom andra idioterna inte vara många äpplen hög? började fundera bara.

jag, jana och rasmus brassa 5,9a igår till voussmo och grilla oss en korv..eller vi försökte, fick för fan inte upp nån eldjävel, jävla surved:S
men då ville jag ha revansch idag, så jag tvingade älsk att ringa sin vän och be han ta med sig sin fru för att följa med och grilla:D jag fick mej en baconbit iaf!

antingen är det karln min eller så har jag fått mej ett rejält slag i skallen, men GUD vad skönt det är att bara vara i byn på helgerna:D

jojust, david, vi slog rekord igår! trerätters middag, på en halvtimme..hahah du klagar att jag dricker kaffe fort..

och förresten har jag sveriges snyggaste bakdel, så ni vet, att jag vet det..hahaha

och du, min "vän"..synd att du förlora, igen..

nu måste jag fixa disken, sen packa väskan, flytta bilen, knalla ner till min man, kika film, sova och sen imorrn fara till världens bästa pappa:D

puss:D

kan förresten inte lyssna på oasis-wonderwall nå mer utan att börja skratta. vilket skämt.

Inga kommentarer: