16 mars, 2009

jag är heelt slut!








älsk spänner sig lite, jana sitter på en STOOR sten, stefan kör som en galning och älsk också..
vi for upp till valle(?)kojan nånstans..det är typ ovanför ålloloukta i fjällen? haha bra att jag vet vars fan jag har varit;) vi for iaf dit med skotrarna, jag, älsk, stefan och jana. pojkarna(dom blev verkligen som små pojkar när vi kom dit.) slängde av oss fruntimmer och började leka där, jag tänkte at jag skulle fota lite, och fick några bra bilder, sen tyckte jonas att jag skulle komma med upp och fota därifrån. tur att jag hade kissat innan vi for hemmifrån, annars hade det kommit i byxan, fysatan vad äckligt det var när man åkte upp för dom där jävla backarna:S jag kunde inte ens hålla i kameran när vi just kom upp, jag skakade så jävla mkt! nå iaf, fotade en massa, och sen åkte vi ner igen, åt mackor och for hemmåt. en liten trip på typ tio mil.. jag är heelt slut i benen idag, mina knän känns som rostiga gångjärn och mina lår ska vi inte ens prata om. sen är det ju inte så jävla bra leder heller överallt, så min rygg är också av. men annars var det kul;) hahah pessimisten sandra..
måndag idag, är hemma, missade nationella:S
beslutsångest inför helgen som kommer. vill följa med älsk till fjälls, men ändå vara i gve och dra mej i fyllan..aah, jobbigt.
nåmenatt..ska väl diska eller nånting.
puss.







Inga kommentarer: