06 mars, 2009

halleluja!

kom hem imorse från jonas, det första min mamma säger när jag kliver in genom dörren är: vi är magsjuk. helvete tänkte jag då, packade mina saker, drog till mommo och fikade, sen jmk. nu sitter jag här hos maandy och kikar på fanny..hon ser ut som att hon vill att jag ska ta på henne;)

jajjamensan, snadras nya liv börjar idag, den nya, ofalska, oegoistiska och snälla Sandra som alltid ska göra alla till lags. HAH!

fortsättning följer, gissar att det går nån månad..

saknar darling, tycker synd om min familj som är magsjuk, och är skitnödig.
kan livet vara bättre?
jo förresten, någon som vill köpa en opel corsa -85 för 100 spänn? (det jag har tankat för)

ska mäta till balklänningen nu, för jag tar ju studenten snart:D
efter det bär det mest troligt av till ljungby, om jag kommer in vill säga..

puss:D

Inga kommentarer: