11 mars, 2009

joviiisst;)

jag kan inte få det ur skallen, det är helt omöjligt när jag inte fått säga vad jag tycker, och helst inte när jag har rätt! hatar att svälja stoltheten och backa undan..känner att smällen är nära.

har arit duktig och spela badminton idag med emmypemmy;) jag har tillochmed duschat idag!:O haha och rakat benen, sånt som inte händer allt för ofta..

jag vill ha nya tapeter i mitt rum, är något less på mina blommiga jävla äckeltapeter! vill ha vitt och grått, vill ha mkt svart och vitt, och grönt, vill ha massor av grejer! jag vill ha pengar...

varför kommer allt på bussen och sen försvinner det? hade hur mkt som helst som jag tänkte skriva, men det är borta..ska börja skriva upp det, eller börja blogga från mobilen;) eeheehee (erikskrattet)

snart kommer jonas, så ska pussa på han en sväng.

puss.

Inga kommentarer: