13 mars, 2009








jag gjorde som linnéa och kollade vad jag skulle ha hetat. Ilse? det var ju ändå ett ganska gulligt namn, jag hade passat att heta det;) det roliga är ju att jag heter Elisabeth i andra namn (efter min faster), och Ilse är en kortform av Elisabeth.

om jag och jonas skulle skaffa barn skulle flickan heta jasmin, och pojken Juha(?) hahah hoppas inte på en pojke isf;)

prata med en igår som jag inte pratat med på flera månader. han har varit i Australien i nån vecka också.. känns som att jag hade kunnat säga vad som helst åt honom, han är verkligen bäst på att lyssna, tillskillnad från mej som börjar tänka på annat när nån berättar nånting långt..haha tur att man är grym på att koncentrera sig;) men vi pratade bara i 24 min, det var så sent..

blir ingen stuga idag!:D skönt, får jag vara hemma hela helgen:D

nu tänkte jag gå ner till jonas och fika, han har mkt godare fika än vad vi har hemma..jag diskade trots allt där igår, så en macka borde jag väl vara värd;)

puss.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vars kollade du upp detta då? ;D