27 mars, 2009

GRATTIS!

amandanordqvist.blogspot.com

sådärja, lillan har fått körkort!
har ingen ful bild på henne så ni får helt enkelt kolla hennes blogg;)

och inte för att skryta, men vissa (jag) har gjort klart datakommunikationen idag, med ett VG!
känns enormt skönt att slippa den där jävla förbannade kursen, har aldrig varit med om jobbigare kurs alltså! men hursomhelst är jag klar, och lycklig är jag för det..

idag fyller patrik år, men jag ska till kvikkjokk idag så jag får äta tårta imorrn.

stackars darling frös inatt..vi har inte så överdrivet varmt i vårat hus på natten.
vaknade mitt i natten av att en kall skuldra rullade mot mej, så jag la mej bakom honom, för jag är sjukt varm när jag sover och han drogs som en magnet mot mej..han var iskall stackarn;)

hehe ådeee, fredag idag! :D

puss.

Inga kommentarer: