02 mars, 2009

framtiden?

känner att jag får panikattacker lite nu och då när jag tänker på framtiden. vadfan gör jag om ett år? känner att jag hade velat fara som aupair, men ändå inte..fick hem en broschyr från en ky-utbildning i ljungby i fredags. man läser till servicetekniker på tunga fordon. den är 2 år lång, med minst 24 veckors praktik, BETALD praktik:D www.servicetekniker.se

ska söka in dit, men om det är så att jag inte kommer in får jag stamma hemma och jobba i ett eller två år, och sen dra som aupair, fast till Australien. haha jag är jobbig..

sitter hos älsk, har just fikat, ska kanske diska lite om jag ids, sen hem och packa och sen dra mot gve och invänta min fader.

blir ingen uppdatering nu, eftersom jag inte har dator hos pappa.

puss.

kommer sakna dej hela veckan....

Inga kommentarer: