26 november, 2009

ångest.

den ena jävla galningen efter den andra.. det är inte klokt vilka gnälltanter det finns! jag är fan inte den som slarvar om nån ber mej göra ett jobb, jag orkar inte hålla på och fuska bakom dörrarna, skita i listerna eller sparka in gruset under mattan, för att sen ha massa dötid att driva omkring på. jävla gnälltanter det finns. det är som att jag skulle gå ner på pionjären och bara byta halva blöjan för att jag inte ids byta hela, vilka jävla konsekvenser får det då? jo, bara göra om och rätt, vilket tar dubbelt så lång tid som att göra saken rätt från början. SKITGNÄLLTANTER!

mitt humör är på botten, låååångt ner på botten.

nåja, uppstigning 5 imorrn för jobb, sen jobb på hotellet kl 8. jag får ångest.

jag skickar ut en efterlysning på min pojkvän!
alla eventuella upplysningar skickas som sms;)
pissgul-mohikanfrisyr, typ 1.80 lång och världens finaste leende..
jag ska prova skicka en nakenbild på mej åt han och se om jag får någon reaktion, dock inte så troligt.. hahah :D

1 kommentar:

Liselotte sa...

Helt rätt sandra, lika bra att göra rätt & låta det ta lite tid än att behöva göra om arbetet sen!

Fan stå på dej!