10 november, 2009

vilken tabbe!

höll verkligen på att gå snett det här;) var på HM och shoppa loss som en galning nyss, såg en klänning för 99 spänn! klicka utan att tänka.. sen såg jag ett par svingrymma skor, fanns i rosa bla. och dom tänkte jag precis klicka på när jag upptäckte det förfärliga! jag höll just på att köpa likadana kläder som den jag hånflinar åt! herregud, det hade varit katastrof alltså, först är jag stor i käften och hånar, sen ska jag ha samma kläder.. illa sandra, bättre koll!

haha men hursomhelst, köpte ett linne och en tshirt:)
tänkte köpa en annan klänning, i blått, MEN den skulle inte komma fören v. 49, kändes inte så värt då. iofs behöver jag en klänning till typ nyår osv, men det får bli då, har inte råd..

hojja, jag har blivit som en riktig tjej, det är ju skrämmande..

nu ska jag iaf läsa min bok, sen tjata på mamma så jag får nån mat.

PUSS

Inga kommentarer: