17 november, 2009

KAFFE?!

men alltså hallå emmy?! kaffekaffekaffe....

här har jag suttit sen imorse, kanske har varit en timme från datorn.
det börjar kännas i huvudet kan jag ju säga:(
den fungerar ovanligt segt idag..

JOBB onsdag,torsdag,fredag utöver mitt andra morgonjobb..
det blir en tung vecka det här, gissar på tidig däckningskväll på fredag:S

nu ska jag terrorisera emmy lite, orkar inte koka eget kaffe;)

igår höll jag förresten på att börja grina!
när jag klev upp på morgonen och drog på mej trosorna, kollade jag hur mitt behind såg ut, och det var det dummaste jag gjorde den dan! jag håller på att utveckla ett extra par skinkor under mina egna! DET GÅR INTE FÖR SIG MED DUBBELSKINKOR! inge mer chipsätande för mej tänkte jag då, men kom på mej själv imorse när jag hade tryckt i mej 1/4 av påsen redan.. illailla, bara dra på sig prominixdojjorna och knata ut i det MOTIVERANDE vädret;) eller så köper jag större jeans sen när det börjar bli så illa, mkt bekvämare;)
men en liten tanke bara, FEL att det sätter sig lite högre upp, tex innanför min bh.. dit hade jag gärna lyft mina extra par skinkor.. förbannat. kommer sluta med ett jättearsle och platt överkropp.. usch hemska tanke..

HEJDÅ

Inga kommentarer: