24 november, 2009

tomt.

det gick skit att jobba idag:S nån dum jävel har dammsugit upp en halv blomkruka med jord. gissa om det var fint inne i dammsugarn! fyfan, eftersom jorden är fuktig har den mögla där inne i påsen och gjort den så porös så man inte kan lyfta ur den i ett helt stycke.. jag måste GRÄVA ut påsen, med allt mögel och skit:S ÄCKELPÄCKEL som gjort så..

kom hem 7 och fixade frukost åt bror, skickade han till skolan och tänkte gå och sova en timme. blev dock kvar här längre än beräknat, och nu känns det för sent att sova.. BAJS, kommer vara svinäckeltrött ikväll:S

jag tror nästan jag ska promenera med hunden en timme, har ju slutat snöa iaf:)
och sen lovade jag vid ett svagt ögonblick att jag skulle städa övervåningen.. BRA där sandra.

helgen som kommer ser ut att bli bra:)
slipper då vara trevlig med alla idioter, och det känns ju bra!
emmy lånar soffan hela helgen, så det kan inte bli annat än bra;)

nänu, puss

Inga kommentarer: