06 november, 2009

VINN PRIS!

" idag har jag klivit upp kl 5.30 och jobbat, sen for jag hem en snabbis och sen åkte jag till gve.
eftersom att jag är hundvakt idag har jag varit hos moster hela dagen:)
jag har inte hunnit städa lägenheten min (läs moster) men ska nog dammsuga imorrn..
jag ska bädda sängen också..
jag och hjärtat for och handlade vid 4-tiden till middagen, och sen hämtade vi upp kusin + linno + annica. jag har bjudit kusin på middag, kycklingsallad med rhode island dressing och vitlöksbröd.

Recept på min SUPERGODA kycklingsallad:
*två tomater
*en gurka
*en grillad kyckling (såklart)
*ett salladshuvud
*en röd paprika
*en gul paprika
sen satte jag vitlöksbröden i ugnen och tröck ut en LITEN mängd dressing på min sallad:)
hacka det i små tärningar, blir mkt godare att äta så.
kribban och kusin tyckte att det var jätte-gott! DEM var hungriga..

jag och annica har ÄVEN varit ut med hundarna på en promenad, alltid skönt med motion:)
nu sitter jag och annica med en flaska vin på bordet. FREDAGSMYS! "

den som kommer på vem detta är vinner ett pris!
HAHAHA jag och annica har jättekul;) höhöhöhööööööö

pöss

Inga kommentarer: