04 december, 2009

HELG!!

vem är mer glad än jag!? så jäääääävla skönt att slippa kliva upp nu halv 6 varje morgon! fast egentligen har jag lust att kliva upp bara för att se mathilda (som kommer hem permanent på söndag) åka dit och slava.. HÄRLIGT!

dricker äckligt te som smakar som nånting man har fiskat upp ur vasken och tryckt i en tepåse.. inte så gott kan jag tala om. och mina sockar luktar jävligt illa måste jag säga, samma sak mina mjukisbyxor + tröja som jag har haft ungefär sen jag klev upp i måndags. jag är en gris, men jag har iaf duschat i eh typ onsdags. det är ju ganska bra jobbat ändå;) måste dessvärre duscha idag innan jag drar iväg mot gve, måste lämna smutsen hemma såattsäga;)

känner att twilight som jag såg i onsdagskväll var relativt bra, och att jag är sjukt trött.
det känner jag just nu. så nu skickar jag lillebror till skolan, sen nattar jag en (läs tre) timme..

PUSS!!

jojust, min önskelista:
* långkalsonger i microfiber
* fiskedrag i draglåda
* lovikkavantar (mamma hörde lågenergilampa)
* skoterhandskar
* underställströja
* en stora bag (väska)
* sängkläder

japp, detvardetdet.

Inga kommentarer: