11 december, 2009

sitter naken i soffan och äter äckliga torra mackor med skinka och gurka på. mitt te är snart kallt och mjölken är sur. jag har ett sjujävlahumör just idag, och har haft hela veckan. inget går åt mitt håll, allt bara stretar emot! förbannat så jobbigt.

jobb 14-21, sova, jobb 7.30-17. sen ska det glöggas, ordentligt! jag tänker dra mej i fyllan på glögg, och sen spy som en gris. så ska det vara.

du gör mej vansinnig, och du hjälper till med ditt jävla beteende.
jag blir tokig och förbannad på mej själv eftersom jag ens orkar bry mej..
jag vet ju vem som är vars när natten kommer, allt som räknas.

kollat hockey igår i lulet, inte så värst intressant, men popcornen var mkt goda! drog nog i mej 1 ½ sån där kartong.. och ihjälgasad påvägen hem. ett tips, åk aldrig med 4 killar i en liten bil, jag har garanterat bajs i lungorna..

ska kläpåmej, hejdå!

Inga kommentarer: