28 juli, 2009

några funderingar:

varför finns det ett gäng korkade människor som låter sig bli trampad på, om och om och om och om och om och om och ja, ni fattar.. man får förlåta, men inte fjorton gånger.

varför är det pissväder när jag är ledig?

varför låter och rör sig min mage som en jordbävning ibland? den har gjort det i flera dagar, det är skitläskigt:S kanske måste bajsa oftare.. haha

hur i helvete blir ett ägg till?! jag fattar att det geggas ihop inne i hönan, men alltså hur blir det en kyckling i det? jag formulerar om; hur fan gör hönan och tuppen när dom nuppar? :O

varför är jag som en bitterfitta mest hela tiden? jag kommer komma i klimakteriet och bli en riktigt häxa när jag typ är 35.. DET är nånting att tänka på.

nu håller jag på att baka, men jag är ungefär lika bra på att baka som jag är på att laga mat, alltså inte alls. min kaka blev inte sådär fluffig och stor, den är platt och kompakt:( jag vill kunna göra SCHTOOORA kakor, typ gigantiska! som sväller över plåten!:O måste lära mej innan jag dör..

igår rullade lönen in på kontot, så jag har beställt kläder för 500 spänn! jag känner mej slösaktig, och hälften kommer jag garanterat skicka tillbaka. jag är så kräsen.
och dessutom tagit mitt första steg ut i vuxenvärlden! 1500 for över till mammas konto, märkt "hyra"..kändes förjävla surt:S

nu måste jag kleta smörkräm och sätta över chokladlocket på min kaka.

puss

Inga kommentarer: