15 juli, 2009

livet som vuxen:S

man ska vara med i facket, man ska veta vad ens månadslön är, man ska veta vad man ska göra när sommarjobbet är slut, man ska spara pengar, man ska sitta på arbetsförmedlingen flera gånger i månaden, man ska jobba med skitjobb, man ska betala hyror mat toapapper osvosvosv.. jag ORKAR inte! jag har fan nästan bestämt mej vad jag ska göra, men då måste jag bråka på AF och sen flytta:S faktiskt så vill jag stanna kvar här.. eller inte nu porjus, men ungefär den här breddgraden.

tog mej en promenad idag, härligt var det:)
svettig blev jag, och tom blev min hjärna.

hemma hela helgen:S jag blev hundvakt.
kul det då, för nu börjar mina helvetesveckor.. inte många timmar ledigt varje vecka.
jag kommer avlida.

jag saknar min andra hälft och det kommer bli svårt att sova:S

puss.

Inga kommentarer: