31 juli, 2009

beach 2009

jo jag vet, den är redan förbi..
vilket kanske är lika bra, för mina långa, smala, vältränade ben har jag ännu inte sett skymten av.. nu är det en tjej som kommer börja träna, ORDENTLIGT! minst en timmes promenad varje dag i veckan, helst i uppförsbacke.. sen till vintern när jag har fått upp flåset lite grann kan jag börja trampa på det där jävla gymmet. kanske man måste börja pressa ryggen också, jag har så svaga ryggmuskler, jag får värk av ingenting. DÅLIGT! sen har vi ju då den älskade veden som ska kastas fram och staplas. hallå armmusklerna!:D

den enda muskeln som får ordentlig träning är käkmusklerna;) haha ooh jag är så rolig;D

nu en snusjanne, sen en tvättmaskin, sen en promenad. sen ostkrokar;) haha

1 kommentar:

jana :p sa...

Hmm , funderar också på att bli väldigt seriös med träningen , det är bara att höra av dig när du ska på gymmet eller ut och gå , fast inte i helgen , är uppe i fjälls till på tis :D då är det bara att höra av dig om du känner för det haha :D