02 juli, 2009

nä alltså jag har fan inget att säga, om nånting.
ganska bra kanske:)



vilken hård vecka:S jag har fan jobbat hur mkt som helst!
15-21 i måndags, 14-21 i tisdags, 12.30-21.15 imorrn, 11.30-21 lördag, 07.30-17 söndag.
JAG DÖR! fast det är väl kanske som en vanlig arbetsvecka egentligen, och jag hinner ju göra ganska mkt ändå, dom dagar jag är ledig:)
jag jobbar dessutom bara drygt 11 h nästa vecka, tisdag och torsdag. HÄRLIGT!



sjukt ont i ena skuldran, och jag har INGEN aning varför.
och i låren med:S kan ha och göra med hur jag lyfter på jobbet. garanterat fel..



det är skönt att sitta och bara lyssna musik. huvet rensas. när det dessutom är relativt mörkt i mitt rum, och man ser solnedgången genom persiennen känns det extra skönt. jag får faktiskt lite rysningar;) precis som av den här bilden.. så jävla skönt att vara där uppe en helg, som terapi tamefan!
men nu ska jag försöka sova, själv:S

puss.

Inga kommentarer: