06 juli, 2009

BAAH!

jag äääär så less.

jag har seriöst fått ett stort problem! det är helt omöjligt att kunna sova själv. om jag lyckas somna så vaknar jag ändå typ en timme senare.. jag ligger mest bara och snurrar runt:S jag måste skaffa mej ett värmetäcke eller liknande som jag kan ha i sängen. då känns det iaf som att nån ligger där;) eller så får emelie börja sova hos mej när det behövs..

imorrn måste jag jobba, 15-21.. inte så farligt, men ändå nånting att gnälla över;) jag ska fan köpa en trisslott imorrn och vinna flera miljoner! det låter som en bra idé.

jag har inte ens orkat packa upp väskan jag hade med mej till gve.. och jag tänker inte göra det heller. praktiskt när jag ska fara senare, då behöver jag inte packa den igen;) hahaha jag for igår och jag tog med mej kläder som att jag skulle vara borta i en vecka.. sån är jag;)

nu ska jag kolla igenom huset efter något gott att äta, sen kolla en film och sen försöka sova.

puss:)

Inga kommentarer: