09 juli, 2009

fil och müsli:S

jag ville prompt ha beasås igår till maten, så jag använde upp det sista smöret vi hade. det resulterade i att jag idag fick äta fil med frukt & nötter- müsli.. det är INTE gott! jag får kväljningar varje gång jag råkar tugga på en torkad frukt, det är ju vidrig konsistens!

igår har vi varit flitig, OHJA! låg i sängen till typ 2 på dan, sen fikade vi och sen har vi legat i sängen lite till. lagade middag åt min svältande lillasyster vid 7 och sen satt vi och surrade till typ 10. men då kom jag på att om vi är 4 stycken som fixar vedhögen, då går det fort! hehehe man får inte vara dum. jag tog mina tre egna slavar och visade dem vedhögen.. dom slängde in och jag staplade. så är det med det.

om 20 min ska jag klippa margot. efter det måste jag tvätta lite mer kläder, och sen på jobbet vid 3.. sista jobbdan för den här veckan:) hääärligt!

det känns som att en fisketur hade varit fint till helgen, typ med tält och hela köret. fast jag hade velat ha en gummibåt så man tar sig ut en bit, till dom schtoooora fiskarna!:D

jag petade mej just i näsan, och se på fan! det var sågspån där inne! veden kommer bli min död, jag kommer kvävas av sågspånsförgiftning, elelr nånting.

ännu ett helt oviktigt inlägg om absolut ingenting. jag tror jag lägger ner och gör en anonym skitsnackarblogg ist. tänk vad roligt;)

puss

Inga kommentarer: