28 juni, 2009

vilken helg..

helt ärligt hade det inte spelat så stor roll om jag hade varit hemme, det var INTE värt pengarna.. igår hade vi ändå jävligt roligt, men på det stora hela vet jag inte riktigt om det vart som jag ville. jag tjänade dock 210 spänn igår, tydligen hade allt folk slut på alkohol, och vilken tur att sandra hade 12 öl kvar då;)

vi har inte sett en enda artist! vi såg en halv minut av timbuktu, och det var när vi var på väg in i ett av öltältet. vi gick barerna runt, med emelies pengar;) hahaha

det känns jävligt skönt att vara hemma, och dessutom jobba eftermiddag imorrn:)
kanske jag får tvinga hit mitt sovsällskap inatt då..

haha undra om det kommer få bo gällivarebor på gullriset nästa år. helt sjukt hur det såg ut! glas överallt, toapapper låg det också utspritt runt hela stället. men som sagt, det var gällivarepojkar som var där;) och norskar.

nu ska jag slå igång tvn och tomglo lite, sen duscha och sen kanske sova eller kolla nån film.

puss.

Inga kommentarer: