01 juni, 2009

vilka komplex..

på senare tid har jag börjat lägga märke till min näsa..den är ju för fan rund!:O den är nästa tjock..och mitt ena öga är smalare än det andra, det syns så jävla tydligt på bilder:/ mina naglar blir helt konstigt rundade när dom växer ut, och mitt hår är fan äckligt pubishårfärgat orange-blond.. originalfärgen alltså.. mina bröst är små och min röv börjar vara allt annat än fast och vältränad som den iaf var halvt för några år sen. hur i helvete ska jag se ut om tio år?! tur att det finns plastikkirurgi;) hahaha!
jo, och mina knän ser fläskiga ut när jag har högklackat!
vilka jävla problem.. ibland försöker jag intala mej själv att jag verkligen tycker om min kropp, men det är fan bara lögn, jag är som nästan alla andra tjejer på den här jorden.. fast mig själv som person som jag tycker om. där finns det fan inga större brister! inte såna som syns iaf;)
hahaha allt går att dölja, bara man vill..

helvete vilken hosta jag har fått! måste vara luftombytet..

och mina benhinnor värker som fan! kul om jag får typ åka rullstol till balen:S sån där handikapptaxi... hahaha fast det är helt omöjligt! klänningen är ganska tajt kring benen och asset, tveksamt om jag kan sitta..inte bekvämt iaf! men ska man vara fin får man lida pin;)

nu tänkte jag faktiskt kissa, borsta tänderna och sen in under mina nytvättade lakan! fast jag hade behövt en sovkompis, typ linnéa eller amanda, dom ligger inte så nära och ska kramas och hålla på;) (förutom linnéa då som klämmer mej på skinkan och låret mitt i nätterna!) men det är bara det att det är så skönt när jag vet att det ligger nån brevid mej..det ska absolut inte vara några ben annat än mina under mitt täcke, eller armar som slingrar sig som ormar runt en, då har jag jävligt svårt att sova..vet inte vad det kan bero på, förutom psykisk instabilitet;)
hahaha

puss.

Inga kommentarer: