23 juni, 2009

tisdag:S

två arbetsdagar kvar för den här veckan, dock förmiddag så det är lugnt:)
sen drar jag nog till gve på torsdag redan efter jobbet, om nån nu tänker behaga vara hemma?

hahaha stackars linno, hon jobbar, så hon får inte följa till kiiiiiruna:(
förövrigt verkar det bara vara jag som är sjukt pepp på festivalen!
jag har som inga andra planer än att vara dyngrak och allmänt odräglig... det får man vara om man är vars över hälften av befolkningen inte vet vem man är, det har jag minsann hört;)

jag börjar bli less på min header, så jag tror att jag ska göra en ny.
ovanligt att jag blir less på saker:S

alltså innan den här sommaren är slut kommer jag ha gått upp allt jag har tappat sen förra året:S jag gör inte så mkt annat än äter på jobbet, det är tamefan fika jämt! och kaffe, litervis.. det märks på min mage om jag säger så.. haha usch:S

nu ska jag gå och köpa nå gott jävla godis eller nånting, bara för att säkra att jag absolut inte kommer tappa något kilo. jag är störd.

pöss;)

Inga kommentarer: