15 juni, 2009

touched!

det är så här, att det finns en människa som har förändrat både mej och mitt liv till det absolut bästa! den här människan har gjort det på endast 3 år, och jag hoppas att det blir miljoner år till! tänk när vi sitter där, 80+ och stickar sockar åt respektive barnbarn och minns det från våra unga dagar;) om det är någon jag skulle lova evig kärlek och trohet åt så är det dej! du är min fru, och bättre går det fan inte att hitta! man kan ju undra hur jag har klarat mej utan dej i 16 år, och hur jag hade fortsatt klara mej resten av livet om inte du fanns... vill inte tänka så, det gör ont:S i love you daaaaaaarling! fast alltså inte nu förälskad, eller var det kär? hahahaha du är min hund....


1 kommentar:

linnnno sa...

måh du är så söt. kom nu och sov med mig istället för dendendendendär ;)