14 juni, 2009

love until we bleed.

jag tror att jag har hittat det jag har sökt efter! jag tänker inte säga nånting om saken åt någon, för då blir allt bara fel och min vanliga otur slår in. fast än så länge känns det som att det är perfekt. inget jag längtar sjukt mkt efter, men något jag blir svinglad över när jag väl har den. det är väl så gissar jag, det kommer en vacker dag för alla när rullgardinerna dras upp och ljuset bländar en. det känns bra:)
fast om en vecka sitter jag väl här och har ändrat mej eller så har det gått åt helvete:S

jag har faktiskt tänkt klä på mej regnkläderna och gå och promenera en liten sväng. jag har så mkt från dom här veckorna jag måste få ut ur skallen, och inget hjälper så bra som att gå.

sen ska jag koka kaffe åt mina små hjärtan:)

puss.

Inga kommentarer: