04 juni, 2009

jag dansar aldrig nykter NÅGONSTANS........

ibland blir jag faktiskt jävligt förbannade på folk som beter sig som svin. fel och säga vad som händer? men som vanligt tror folk att jag är en jävla tankeläsare, och har koll på hela stan som alla andra..hur kan jag veta vad som händer här om jag bor 5 mil bort? det är absolut inte det att jag hamnar i kläm, jag kan alltid ta mej ur det. men när det handlar om någon som folk uppenbarligen av nån anledning tycker om, eller tillochmed älskar, så förstår jag inte hur man ens kan riskera att förlora den personen. det känns som att jag ältar det här, men det har fan irriterat mej och nu är jag tamefan förbannad. se för helvete till att vara rädd om det fina man har i livet!

nog om det, min vinfyllda hjärna klarar inte mkt till;)

jag kom just på en sak! dom tog inte leg på nex igår, vi kunde bara springa ut och in genom dörren, och dom tittade inte ens på oss! ja, förutom dom gubbsjuka, fulla 50åringarna, dom klädde då fan av en med blicken..

efter många om och men fick jag och linno iaf skjuts hem av en gaaaaanska fine kille. vi fick tydligen inte gå själv ute på natten, det kan komma läskiga människor och våldta oss mitt på gatan! hahah, men det var ju snällt ändå, för mina fötter hade inte klarat att gå hela den där vägen hem;)

nu ska jag slita upp linnea, sen till skolan så vi får fika med arne på jeanettes!

puss!

Inga kommentarer: