16 juni, 2009

mitt i natten.

miljoner tankar:S

man kan ju undra vars allt kommer ifrån? det är som jobbigt att vara vaken såhär mitt i natten när allt är tyst, det poppar upp en massa konstiga funderingar då. kanske inte bara är jag som har problem med det? hur som helst så kan jag som sagt aldrig bestämma mej, eller vara nöjd med det jag har. jag är hopplös! har jag inga pengar vill jag ha, har jag mkt pengar så blir jag snål. har jag något som kan bli helt underbart får jag värsta paniken att det kanske finns ÄNNU bättre, har jag inget så nöjer jag mej med det jag får. det är som en ond cirkel, mycket vill ha mer heter det tydligen? vilket skit.

jag funderar på att äta upp resten av chipsen som ems lämnade, glo nå tv och sen slockna. om jag nu kan sova ensam, har inte gjort det på hur länge som helst..

puss.

Inga kommentarer: