25 maj, 2009

svennebanaaaaaan!

jag har blivit besatt av att titta på mina bröst:S hahaha men dom ser NÄSTAN ut som kullar, jag tror jag är på väg att hitta hemligheten fjortisarna har..dom har typ värsta kullarna fast dom är typ 15 år, det är nån slags big secret som bara den årgången vet om:( men nu vet ni, jag är er i spåren, snart har jag kommit på det! :O

jag är sjukt trött, men det kan ju ha och göra med att jag aldrig får sova på nätterna? men jag tror att jag ska börja vidta vissa förebyggande åtgärder.

undra om dennis har nån film, jag har tråkigt, och tvättmaskinen är inte klar än på en timme.. och NEJ, jag orkar inte fortsätta med webdesignen nu..(det var min inre röst som började gasta om den..) eeeh ja, kanske jag tar med ett ägg eller två så han får göra sin kaksmet, då kanske ommo också blir glad om den blir god?:) hah.

kaffe hade varit fint, men min mage kommer gå sönder om jag dricker en ända slurk till:S
ostkrokar hade också varit förjävla gott, men KUL att allt har hunnit stänga......... bajs.

ledig imorrn, städa vindan med mamma:S

pöss

Inga kommentarer: