25 maj, 2009

Näsa?


Ja har just lagt mej i sängen efter en ca. 30 minuters filätning.. Anledningen till att de tog så lång tid att äta de var för att ja satte musli i, Och de var russin där i:s "jag är ruskigt rädd för russin, ja de är konstigt att förstå! Jag har träffat flera dussin, å dom var så dumma sååå...dom är små, å dom är fula, å dom gnäller nästan jämt! Som en skrynklig liten kula, de är klart att man blir skrämd!" Hahah kände bara för att sjunga en liten sång om min fil;) och så måste jag skryta om min promenad, typ en mil nästan! De tog då nästan 2 timmar iaf att gå..skönt som fan, hjärnan är tom, och äntligen kanske jag får sova en hel natt..de är säkert flera månader sen dess..eller ja, i fredags sov jag faktiskt ganska bra..Hahah då vet ni de;) nu ska ja då slå igen mina blå, puss Natti

Inga kommentarer: