24 maj, 2009

mitt i natten..

nä, det går inte, jag måste få lufta ibland..

känner att jag också hade velat följa med in under det fluffiga, men jag får väl nöja mej med randigt istället..

aaah jag behöver en arm, och jag vet PRECIS vem som har den bästa armen jag någonsin har legat på, och jag är inte ensam om att tycka det, dennis tycker också... hahaha! undra om den går att ta av så jag får låna ibland? låter bra.

kul, lyckades få slut pensin, på jävlaparkasjävlasatans;) hahah
fick ringa efter nödhjälp, och han kom som skjuten ur en kanon! hehee
fast de mest roliga är att jag typ ligger -60 på kontot just nu:S

hahaha, på tal om armen, fan va kul på kullekiosken! eller nä, inte så kul, men lite underhllande var det allt;) glassarna var då gigantiska hur som helst. tänkte säga att jag aldrig sett något så stort förut, men då ljuger jag...

jag tror att sängen är en svinbra idé just nu, innan det örjar strömma ut massa djupa och jobbiga invecklade funderingar, som det har en tendens att göra så här på kvällskvisten;)

puss natti.

3 kommentarer:

jaannaa sa...

dennis ? dennis nyström ? ;) nu har du nå och berätta haha <;

Snaadra sa...

hahaha men NÄ! finns inget alls att berätta, det har inget alls med något sånt att göra;)fråga emmy, hon var med och kan intyga om armen som både jag OCH dennis lyckte var skön att ligga på... hahaha

JANA sa...

hahaha okejokej , lät ju bra hahah ;D