24 maj, 2009

försent...

dom hann börja komma:S men det har enbart att göra med en blogg jag nyss kollade upp..
fan, varför stängde jag inte av medans jag hade chansen?
jo, för jag väntar på ett samtal som INTE lär komma idag. men jag håller hoppet uppe, mitt i natten.

jojust, det djupa.. enkelt och kort, helt begripligt; det här kommer ALDRIG gå vägen.
jag är alldeles för lik det som var före, därför blir jag bara som en kopia, fast kanske lite tråkigare inom vissa områden.. jag tror att hela snacket om "fläkten" är BULLSHIT på ren svenska, därför tänker jag avveckla, för en i mängden är verkligen inget jag planerar att bli. jag gissar att det är den sorten som faller vissa i smaken, men min plan är att öppna ögonen på nån som verkligen inte trodde på fläktar, först då kan det vara på riktigt. sådärja, helt förståeligt:)

jag har ett rivmärke bakom örat?:S

förövrigt har jag lust att slita mej själv i håret och klösa mej själv så det fan rinner blod! jag är så sjukt frustrerad och förbannad så om jag helt plötsligt börjar skrika som en galning helt utan anledning, är det bara för att lätta lite på trycket.. jesus, det finns några stycken som vet hur man verkligen lyckas.

men nu natti.

Inga kommentarer: