28 maj, 2009

Fan.


Egentligen skulle jag ha legat kvar under täcket redan i söndags, de tar inte meningen att jag skulle kliva upp då..vilken jävla vecka de har varit hittills! Varje dag har jag lyckats med nånting som bara jag kan ..
Söndags-soppaknas på parkas.
Måndags-kylarslangen lossnade.
Tisdags-tror inte de hände något mer än de vanliga.
Onsdag-började med att försova mej, kom till skolan och insåg att bal biljetterna jag skulle sälja är kvar i porjus.
Idag- vaknade för sent, rusa runt som en galning och följde listan med saker jag INTE fick glömma att ta med. Klockan blev 6.50 och jag hade ännu inte hittat mitt busskort eller hunnit Kissa. Jag hoppade på mammas cykel och väl nere vid bussen kom jag på vars busskortet var. Då var kl 6.54, så ja cyklade hem i uppförsbacke och storm med lungorna på utsidan, slängde mej in genom dörren och grävde fram kortet. De hann flyga genom mitt huvud om ja hade hörlurarna med mej, men de for ut lika snabbt som jag kom på de. Alltså sitter jag nu, ännu med sönderrivna andningsorgan, utan musik och jävligt kissnödig på en bussjävel på väg till skolan.. Vilken underbar vecka!:d

Inga kommentarer: