23 maj, 2009

heee hee he :$

rolig kväll igår, joviiiisst.
rolig natt inatt, JAPP!
rolig morgon imorse, heehehehe.

jag är faktiskt lite brun sen fjället, ganska bra, ser inte ut som en döende albino någe mer! det är ju faktiskt alltid en fördel.

funderar på gve ikväll med? kanske våldgästa evvvvvvvve, och våldta en annan? låter som en bra idé, ge mej peningar någon?:D fick låna till bussen hem imorse på tal om det:$

okej, nu har gränsen passerats. fint, bron brann upp..

AAAAH!!! jag har sjukt långtråkigt fast jag har gjort hur mkt som helst idag!
startade med morgongympa, sen sova, sen bytte jag däck i bilen, städade toan + övervåningen, hjälpte mamma med pizzan och diskade lite, och nu för en stund sen spolade jag av mina vinterdäck & fälgar.
det är tydligen jätteviktigt innan man sätter undan dom, för det är roligare att sätta tillbaka dom sen till vintern?:S haha

kanske man ska duscha....

puss.

Inga kommentarer: