31 maj, 2009

kom och ta mej..

..lååångt härifrååån!
jag tror jag ska blinka lite med ögonen åt pappa så jag får låna en slant, sen dra ner till borååååws en vecka eller två. eftersom jag har jobb hela sommaren så hinner jag inte fara nå speciellt långt bort:/ hade som varit hääääärligt att åka ner till mathilda och bara ta det jävligt lugnt. kanske en sväng till gbg också, sist var de ju ganska lyckat när vi for..hahaha det slutade ganska bra ändå;)
fast ett gäng med skavsår:S
nä men jag tror att jag måste anmäla mej till arbetsförmedlingen där också, om jag inte kommer in på skolan, så tar jag mitt pick och pack och drar neråt. känner inte för att stanna här och jobba på pionjären resten av mitt liv. plus att det finns gaaaanska fina boys där nere;) hahaha! som Ms fina bartender, som jag LOVAR har varit tjej tidigare, och nu opererat om sig..det måste vara så om man tänker på hur han lät;) hahaha!:D

jagär förresten hurtig som fan, jag har promenerat nu varje dag i minst en timme, igår tog det 1 ½! jag är duktig, och skönt är det:D

nu måste jag hjälpa mamma med hennes jävla loppis:S

puss.

Inga kommentarer: