24 november, 2008

oh ljuva måndag.

sådärja, ännu en helg avklarad i trevligt sällskap. några liter bensin utpuffade blev det i fredags och i lördags tog vi oss en liten jävel. kom hem vid 4 på morgonen i lördags, så var en aning trött igår, därav, emelie, fick du ingen uppdatering;)

mitt ända bekymmer är DU. min hjärna spelar mej spratt hela tiden, och fjärilarna verkar bara vakna till liv vid vissa tillfällen. jag tror bestämt att det är så att jag inte egentligen vill ha dej, eller att jag faktiskt vill det men försöker stå emot, omedvetet. hur som helst är du ju ändå ganska söt, fast inte på det sätt som jag vill. BAAH! måste söka hjälp.

mössprovning åde om en halvtimme, men jag tänker nog inte bränna iväg lika många slantar som emelie gjorde..det är ju jul snart så.

heeejs

Inga kommentarer: