06 november, 2008

i belive I can fly

mitt öra är helt jäkla rött och uppsvullet, snart kan jag flyga som elefanten dumbo (eller som patrik sa; elefanten bimbo) hur kan detta komma sig då? joo, sandra tyckte att det verkade som en rolig grej att töja örat..nu är det inte lika roligt nå mer:S

har bara garvat hela dan, mest åt linneas kommentar när hon höll på att leka med sin pruttlera; "åååh, den där hade gjort ont:S" erik tyckte att hon var äcklig:P hahah

det känns lite skumt, som att jag ljuger, fast för mej själv:S
vet inte hur jag ska hantera hela grejen riktigt..jag vill så jag blir tokig, men hela min hjärna (den lilla jag har) skriker nej. irriterande.

måste skriva min ansökan ihelgen så jag får fara som aupair nångång..

puss

*en till grej som tyder på att jag är en aning ego; jag pratar om mej själv i tredje person.

Inga kommentarer: