20 november, 2008

jag i ett nötskal.

okej, det börjar fint, det hela går ganska bra. efter ett tag, säg sisådär en vecka blir jag less, det börjar gå utför och nu är jag här. jag orkar bara inte, du är helt fel för mej. det finns bara en som jag tror hade varit min spegelbild, eller iaf varit den jag behöver och vill ha. känner mej bara så jävla less på allting, varför kan det inte gå bra när det äntligen börjar gå bra? varför är jag så kräsen och varför kan jag inte bara lära mej att inte alltid få som jag vill?

idag har jag ätit och ätit..efter det så har jag tuggat och sen har jag ätit mer. när jag kom hem har jag satt mej vid bordet och ätit lite till och sen åt jag efterrätt. idag är det jag som tänker pallra mej ner till sporthallen och träna som ett psyk. jag tänker inte börja gå uppåt igen nu när jag äntligen börjat tappa. ska jag berätta vad jag har ätit? en halv familjepizza och en halvliter cocacola, till lunch..sen har jag ätit panerad fisk och mos till middag och sen en glass. åååååångest.

imorrn är det helg för den som missat det, och jag tänker klämma in mej och tre brudar i min bästaste bil och dra norrut. kommer nog bli en aning jävla kul, får bara se till att undvika hus den här gången..

ådepåde, hejs.

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha jag har fan inte orkat äta ett skit ännu :D ska göra det efter träningen. gissar att jag kommer vara hungrig som fan på träningen, men vafan, måste väl stå ut med det efter våran fläbbolunch :D

Anonym sa...

Woot, inga hus? :O Jag drar mig ut... ;)

Emelie sa...

Kräsen måste man få vara ibland, annars kan man ju hamna helt fel.

Tjockis :P haha

Du får ta och ringa mig, har ingen pengar därför kunde jag inte svara på ditt 112 sms. Måste prata igenom det här och lägga upp en bra plan så att verket kan gå igenom. Mindre snack och mer verkstad säger jag.
Tjiiing