15 november, 2008

blått är farligt:S

förbannat emmy, det slutade på ett annorlunda sätt inatt..och jag skyller allt på din blåa vätska!:D kan ju säga att jag var tamefan borta när jag vaknade imorse..först nu jag har börjat bli bakis. förbannade blåa grej:P

hahah detta måste ha varit den roligaste morgonen på ett bra tag. vaknade och fick panik "MAMMA KOMMER BLI GALEN!" skickar iväg ett sms "hej, jag lyckades somna hit igår, ja kommer sen..jag lever." får tillbaka att hon redan vet att ja sover där för de har ja tydligen skrivit igår redan..hahah jasså hade jag de? jo se på fan, det hade jag. inte ens de kommer jag ihåg. jaha, känner hur trycker på i blåsan av allt vätskeintag igår så upp och vinglar till toan. det är ett under att ja inte sprang in i dörrkarmen eller nånting, för det var nånting som inte stog rätt till i mitt huvud:P tillbaka till sängen och under ett varmt täcke. vänta nu, vem ligger brevid mej, eller rättare sagt, vems säng ligger jag i? åhojhoppsan då! somnade om igen och sen vaknade jag av att mamma stog utanför med bilen och skulle hämta mej.
-"du, öhdu! kan du eeh ta mina byxor åt mej?"
-"mmmm........"
-"eeh, har du sett min bh?:$"
-"mmmm........"
kan ju säga att de var skattjakt på hög nivå efter mina kläder och mitt diadem hittade jag på fönsterbrädan..hahah, förbannade blåa grej:P

ikväll blir en lugn kväll, ska äta pizza och sen ska jag umgås med jaaaaana å emmyyy.

äsch, hejs.

ca. 450 sms nu:P

Inga kommentarer: