08 november, 2008

ajaj..

gudförbannat satanigatan helvetesskit.
jag har krockat med en husvägg igår, kan ju säga att stuprännan var som lite platt:S
skulle svänga och fick sladd och började panika. då tröck jag ner bromsen och bilen bara gleeeeed och sen BONK klirr..ett extraljus pajade och halva fronten blev intryckt.
det var som i en skämt film, det gick helt sakta. brudarna och jag började skrika när vi började närma oss väggen som fortfarande var 15 meter framför oss, sen skrek vi tills vi hade bonkat in i väggen och rullat bak nån dm. till råga på allt kommer det typ 10 grabbar gåendes efter vägen, fick en fin avskedshälsning av dom när jag for hem. dom stog hela gänget vid vägen, på rad och klappade händerna..hahah skämmigt, en aning:S
så med fronten intryckt, ett extraljus paj, läckage i kylaren och ett vanligt lampglas snett for jag hem.
måste tillägga att jag ljög åt mamma och patrik att nån hade backat in i mej, men då skulle dom ju fara till jokkmokk och kolla bilar om nån hade bucklor i bakspoilern osvosv, så då fick jag berätta. trodde ju att dom skulle bli tokiga, men dom garvade ju bara..har jag sovit osm en kratta och mått illa helt i onödan. hahaha:D har tyvärr ingen bild på bilen eller stuprännan, men det är fritt fram att föreställa sig;)

nog om det, var iaf i jokkmokk igår och kollade när min lillasyster spelade piano. jag började nästan grina, hon var så jävla duktig. vi trodde att det var en inspelning först..

nä nu måste jag göra nån nytta, typ lägga mej under täcket och sova en stund.

puss.

Inga kommentarer: