12 november, 2008

me, myself och Jana:D

haha;) du måste ju nästan ha lite creds ändå:P

emelieeeeeeeeeeee, du har missat en sak eller två;) jag ahr ett nytt på G. och den här gången går det fiint;) ring mej så får du veta;)

fåsenuuuu, typ 180 sms sen i söndagskväll. det kan bara gå åt ett håll det här..

programmering nu:S orkar inte riktigt engagera mej i det, linno får göra skitgörat.

blir nog en till film ikväll tror jag. lyckades se TVÅ igår, på raken, utan att somna en ända gång! men det var tungt på slutet, fick nästan spetta upp ögonen med tändstickor för att det skulle gå.

jag har ont i armen sen igår. jag och Jana spelade badminton i typ en timme, och det känns idag kan jag tala om. det sträcker lite i ena skinkan också, det är lite värre.

äsch, orkar inte sitta här och fjanta, har några sms som ska skrivas;)
puss.

1 kommentar:

Anonym sa...

vad äre nu om fiske, trädbajs eller what? ;D