01 mars, 2010

soool!

jag vill ha sol nu. massor av sol!
jag vill ha nya solbrillor.. massor av nya solbrillor..
måste göra en önskelista! dock kan jag inte beställa från internet, för jag är så jävla kräsen när det gäller just solbrillor.. inte vad det är för märke osv, bara att dom måste vara 110 % perfekt! rätt form, rätt färg, rätt toning på glaset osvosv.. dom kan vara helt perfekt i allt, förutom att dom är rosa. då kan jag inte köpa dom, jag kan omöjligt ha på mej dom! stackars mej..


har jobbat imorse, 04.00-08.00.. not so nice;)
sen har jag husfruat.
nu slöar jag.

undra vad jag ska tvinga kribban att laga till middag?
jag är hungrig.. typ fläskfilé.

jobb imorrn också, plus fre-lör.. det är nice!
behöver inte ha dåligt samvete för att jag buda på en klocka då ;)

nu ska jag duscha. hejdå

Inga kommentarer: