12 mars, 2010

nått nytt!

jag känner att jag hade velat ha något nytt. typ ny telefon, ny bil, ny skoter osvosv..
och sen känner jag att jag hade velat bara ringa en människa och helt enkelt fråga ; vill du bli min nya vän?
jag känner verkligen att det hade varit en människa som hade tillfört något nytt i mitt liv, fast som ändå är typ som jag. herregud vad jag känner mkt, nu blev jag bajsis bara för det.. TYP.

idag har jag jobbat från 4.00 till 16.15. jag har sprungit uppochner, uppochner, uppochner i ungefär 100 trappuppgångar. förstå hur många trappsteg det är! nämnde jag att alla uppgångar är på 3 våningar? kan ni tänka er lukten under mina armar? eller mellan mina skinkor?! ojherregud, måste duscha..

MÅSTE DISKA OCH TVÄTTA!

jag chansar och tillber högre makter, GE MEJ STYRKA!

puss.

Inga kommentarer: