23 mars, 2010

djupt, fast mitt på dagen!

vissa människor vill jag bara skratta åt, rätt i ansiktet på dom! andra tycker jag ganska synd om..
det kan inte vara lätt att sitta fast, stå och trampa på samma ställe som när man var typ 15.. eller det kanske är mej det är fel på? jag är alltid så äckligt rastlös. jag vill ha nyttnyttnytt, det ska hända saker, det ska förändras! ett tecken på att jag inte mår bra, det är tex. när mitt hår ser likadant ut i flera månader, när jag inte möblerar om, när jag sitter fast helt enkelt. jag klarar inte av varken såna människor eller situationer när allt bara går åt ett håll, eller inte alls. ge mej förändring! därför är det ett bra tecken när jag nu funderar om jag ska påbörja processen mot blondt hår;)

klev upp 03.45, cyklade ut tidningarna på rekordtiden 2 timmar! gick hem och drog i mej några korvmackor, sen vidare till posten och hjälpte till med lite sortering.. nu är jag hemma, och jag har skottat balkongen med en bunke. ska slänga mej under täcket en snabbis och vänta på att evelina ringer. kan hända att det blir grillning i det här UNDERBARA vädret.

måste köpa kakor..

PUSSHEJ!

Inga kommentarer: