17 mars, 2010

jo jajje!

jag har fått en symaskin! en alldeles egen! vem är lyckligare än jag?
väntar att den ska anlända med min mor hit till gve, jag vill börja sy mina leggings.nu

klev upp 4.00 och cyklade ut tidningarna. var klar efter 7. sov från 8 till halv 11, är relativt pigg ändå..
for och åt lunch med moster på thai, så nu är min mage (som var platt imorse) som en tredje månadens graviditets mage. förbannat, men gott var det!

jag har jävligt mkt dötid såhär på dagarna, så lägenheten är fan i topskick!
jävligt ovanligt för mej att städa.. tänkte baka idag också, MEN vi har ingen form,så det blev inget..

hahha lyssnar på p3, dom diskuterar stundar och straxar.. enligt mej är strax typ 5 min, en stund upp till 15 min, och efter det är det ett tag. om vi frågar linnéa är en strax likamed ett tag ;) hahah den lilla tidsoptimisten..

solen skiner på tvn, det är jobbigt. jag vill ha grönt gräs ute. endast 3månader kvar till det;)
OCH ENDAST 1 MÅNAD KVAR TILLS JAG INTE ÄR TONÅRING LÄNGRE! halleluja!

röktanten i huset 10 meter från mitt fönster är läskig.. jag tror hon brukar spana med kikare.
läsktant.

hade inget mer intressant att dela med mej av idag..

HEJDÅ puss.

Inga kommentarer: