27 februari, 2010

HAHAHAH!!

jaherregud.

ta en tugga av äpplet. är det surt? spotta då ut det och ta ett nytt för fan!?
lite sunt förnuft är allt man behöver ;)
ahhaha ja herregud, som sagt.

JAG VILL HA CHOKLAD!
och lite chips kanske;)
jag ska ta racersparken ner till kiosken snart och köpa mej nå godis.
sen måste jag börja fundera på någon slags middag, ska jobba 3 timmar ikväll:)

mina fötter gör ont.. jag har sprungit post hela veckan.
jag har ungefär 55 trapphus (tappade bort mej när jag räkna..) som ska ha post.
och tisdag + torsdag var jag tvungen att springa in i alla och ända högst upp, för det var allmän reklamdag då.
om vi säger att jag har 55 trapphus varje dag, och jag har sprungit i dom i 5 dagar, hur många trapphus har jag då sprungit i? typ 275.. jag kommer bli vältränad;)

nu ska jag dra på mej nå kläder och sen gå på promenad med The best of sweden;)

PUSS!

Inga kommentarer: