17 augusti, 2009

trött

jag är helt slut, det känns som att förkylningen hunnit ikapp mej:( och som jag har försökt springa ifrån den!:O omöjligt..

jahapp, boråsplanerna måste planeras om pga mammas planerade gravidmage som är planerad att trycka ut en unge när ingen har tid för något oplanerat. så kan det gå, och så är det. jag får helt enkelt planera om mina planerade planer en smula;)

jag hade VÄLDIGT gärna velat ha min kameraladdare.. någon som känner att dom har den i nå gömmor någonstans? jag har mina aningar, men hellre köper jag en ny än att fara dit och gräva fram den. typiskt mej att lämna halva mitt bohag efter mej överallt vars jag far.. måste sluta med det.

satan vad jag har klåda! kliakliakliaaaaa tills naglarna är borta:S hoooova.

imorgon är det jobb. nämligen bara 3 arbetsdagar kvar innan jag officiellt är arbetslös. SKÖNT säger jag, morr säger plånboken..
vad annat göra än lägga sig i sängen och dra täcket över skallen?
låter som en schvinbra idé för att komma från mej:)

jag vill ha min lycka.

puss

Inga kommentarer: