22 augusti, 2009

jävla blåsa!

den vill inte försvinna, helt jävla otroligt vad den har kedjat sig fast i mitt jävla urinrörshelvete! kul, nu har jag fått det två år irad, och varje år på samma vecka. det måste ha med rötmånaden att göra, jag ruttnar helt enkelt vid den här tiden;) som sköterskan sa; du har allså täta trängningar och sveda.. jojajje, konstant kissnödig och svinjävlaont varje gång jag ska kissa. förbannat, det blir penicillin då för min del.. KUL för det är suparhelg nästa helg...

som sagt, min höst ser inte ut att bli lika bra som min sommar har varit.

imorrn kommer min andra hälft hem, och gladast är nog jag!:D
ÄNTLIGEN är dom långa ensamma mörka nätterna slut;)
jo, vi sov tsm onsdag till torsdag, men ändå...

ska slänga i mej en flottig smörgås (vilket jävla namn, smörig gås..) sen jobb!:)

puss

Inga kommentarer: