20 augusti, 2009

HERQULES Raptor3 spinn

sådärja;) hahaha

jahapp, ännu några nätter själv.. it sucks!
men, jag får helt enkelt lov att klara mej, jag är en stor flicka nu;) typ..

men såhär ligger det till; hjärtat och hans 7 kompisar kom på den briljanta idén att knata upp till virta och fiska. sen blev dom 6 st, och nu är dom bara 5..alltså 5 + hjärtat..
jag följde med på coop igår när dom handlade och jag har inte haft så roligt på mkt länge! behöver jag säga mer än våffelsmet? dom ska alltså sova i tält.
citat av pappa: - vilka asfaltstrampare.. HAHA:D
hursomhaver, nu är dom på väg upp och jag gissar på att dom är uppe och färdig med tältet efter 12 inatt..hahahah lika roligt varje gång jag tänker på det;)

haha jo, en annan rolig grej. var på statoil och tankade. SSR kom ut och blev helt förstörd, den trodde att jag fick följa och inte SSR.. haha roligt;)

nämen att... nu ska jag typ leta nå gott att äta:) mamma har slukat min ben & jerrys, så den är borta:( popcorn hade suttit fint.

puss.

Inga kommentarer: