04 augusti, 2009

mjo..

ångest Ångest ÅNGEST! jag blir galen, jävla ångest..panik och ångest. snälla, lägg in mej på en sluten avdelning?!jag vill fan inte bli vuxen, jag vill inte leta jobb, jag vill inte betala hyra, jag vill inte storhandla och proppa frysen full med fiskpinnar, pyttipanna, pommes, hamburgare, kyckling, fisk, bröd till sen, smör till sen, ost till sen.. PANIK!! :O vem fan orkar städa toaletten tex varje vecka när inte mamma är där och gör det? vem fan orkar tänka på att diskmaskinen måste tömmas och fyllas typ 14 gånger om dan? vem fan vill egentligen flytta hemifrån?! jag vill lägga mej under täcket för resten av mitt liv och bara ligga där, typ tycka synd om mej själv. förbannat.


såja, ett djupt andetag och sen är det bra.

så då är planerna; aitik? frisörutbildning? norge?
jag orkar inte..

puss

Inga kommentarer: